“Emakume izenarekin” galan Adsis Salamanca Fundazioa saritua izan da.

09/2023 - Salamanca

Adsis Salamanca Fundazioa saritua izan da “Emakume izenarekin” sarietako batekin. Duela bost urtetik, Santa Marta de Tormes-ko Udalak, Emakumearen Nazioarteko Egunaren barruan, santamartar emakumeak saritzeko eta omentzeko ekitaldi bat egiten du, udalerriko historian zehar beren ibilbideagatik, talentuagatik edo konpromiso sozialagatik nabarmendu direnak.

GAZTEEKIKO KONPROMISOAREN SARIA

Hain zuzen ere, fundazioa “gizarte” kategorian saritua izan zen, herrian garatzen diren gazteentzako prestakuntza eta laneratze proiektuengatik, nabarmentzekoa da “gazte ahulenen etorkizunarekiko eta ongizatearekiko konpromisoa”. Saria jasotzearen arduraduna Salamancako Adsis-eko zuzendaria den Gema López izan zen, Mari Cruz Gacho Berdintasun zinegotziaren eskutik egin zuela.

Rimal-Sáhara Tormes izan zen kategoria honetako beste saritua, Aljeriako Tindouf hirian dauden saharar errefuxiatuen kanpamenduetako haur eta biztanle behartsuenei zuzendutako osasun- eta hezkuntza-proiektuak garatzea helburu duena.

Guztira 14 saritu izan ziren, Enrique de Sena Entzunaretoan egin zen eta kultura eta musika emanaldiak egon ziren ekitaldian.